Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konfesjonał
Witam! Smile
Ma pytanie o pieśń "Konfesjonał", a dokładnie jak się środek gra dokładnie na strunach. Chodzi mi o tabulatury do tego utwory - jeżeli ktoś ma będę diablo wdzięczny.
To jest Hanka, a ja jestem wariat
Odpowiedz
hm. "Konfesjonał" to jedna z prostszych piosenek , więc sądze że tabulatura zbędna. Wystarczą chwyty ( które są na stronie w opracowaniach ) i kilkakrotne wysłuchanie. a co do środka to mógłbyś sprecyzować moment podając np od której linijki tekstu?

Pozdrawiam Smile
Odpowiedz
Interesuje mnie po "obraziłem Boga grzechami następującymi". Bo zaczyna się granie pojedyńczych strunach, a nie na pełnych akordach. A ja dopiero jestem początkującym gitarzystą (hmm, jak to brzmi Smile ) no i słuch nie ten, ba - wszyscy mówią mi żem głuchy :wink:

[ Dodano: 2005-04-07, 18:48 ]
Aha, mógłbym jeszcze prosić o taby do "Odnosimy się".
Odpowiedz
Ja to gram tak:
Uderzam basową (odpowiednią) potem na zmianę 3, 1 i znowu 3 wiolinową. W sumie to jest proste ale trzeba trochu poćwiczyć... Jak ze wszystkim.
Odpowiedz
Ja natomiast uderzam basową (odpowiednią dla akordu), a następnie pierwszym palcem - trzecią strunę. Potem jednocześnie drugim i trzecim palcem - drugą i pierwszą strunę...

Tak mi się wydaje Smile
Przestań potykać się z tym murem, nie widzisz, że na dobre skrzepł?
Odpowiedz
A może być ktoś na tyle miły i to wyrysować Smile
Odpowiedz
Łukasz napisał(a):Ja natomiast uderzam basową (odpowiednią dla akordu), a następnie pierwszym palcem - trzecią strunę. Potem jednocześnie drugim i trzecim palcem - drugą i pierwszą strunę...

Tak mi się wydaje Smile
To jest po prostu dodanie jednej struny więcej, fakt ładniej brzmi, ja owszem gram tak czasem, ale ostatnią zwrotkę tylko.
Słuchaj Caleb, napisz do mnie na GG 2676941 to ci napisze dokładniej.
Odpowiedz