Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Artysta nie moze byc Artsta?
Wiotam,chodzi mi o to,ze zlozylem z pol roku temu lub wczesniej prosbe ,o to ,aby na tym forum byl przjety do klanu Artystow,najpierw spytano sie mnie na jakiej podstawie ::Zgłosiłeś akces do grupy "Artyści". Możesz mi napisać dlaczego wg Ciebie powinieneś należeć do tej grupy?
Na co ja odpowiedzialem :
Dlatego,ze od tamtego roku utrzymuje sie ze spiewania i grania na gitarze,dlatego,ze czesto za jedna piosenke dostaje bardzo wysokie nagrody od przypadkowych i nieznajomych ludzi,gram od 5lat w zespole.Mam za soba kilkadziesiat koncertow w roznych klubach,Domach Kultury,pubach,Zamkach,Hotelach-Wroclaw,Warszawa,Szczyrk,rowniez w innych krajach Europy. Moja rodzina to sami artysci Ojciec-pianista i wokalista-poza tym gra na szesciu innych instrumentach i zawodowo od 37lat utrzymuje sie z muzyki,moj dziadek pochodzacy ze wschodu gral klasycznie na gitarze rosyjskiej-siedmiostrunowej,mamusia spiewa,babcia grala w teatrze przedwojennym glowne role,ciocia z Ukrainy spiewa,Babcia i Dziadek od strony mamusi wystepowali w w chorze jako solisci,poza tym mam skonczona Szkole Teatralna i zajmowalem sie troche rezyseria w liceum,prowadzilem rowniez warsztaty teatralne dla studentow Akademii Rolniczej z Dramatu,w tej chwili pracuje w Radiu i prowadze co srode wlasne autorskie audycje kulturalne. Cos jeszcze? pozdrawiam Ann :-)
Odpowiedz
Czy nie wystarczyło ponaglającej pw wysłać, zamiast zakładać "skromny" temat?
Odpowiedz
Duch77 napisał(a):Moja rodzina to sami artysci Ojciec-pianista i wokalista-poza tym gra na szesciu innych instrumentach i zawodowo od 37lat utrzymuje sie z muzyki,moj dziadek pochodzacy ze wschodu gral klasycznie na gitarze rosyjskiej-siedmiostrunowej,mamusia spiewa,babcia grala w teatrze przedwojennym glowne role,ciocia z Ukrainy spiewa,Babcia i Dziadek od strony mamusi wystepowali w w chorze jako solisci