Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koncert w Warszawie 3.06 - polityka ;)
#1
Szymon napisał(a):To jest dopiero manifestacja polityczna! Niczym pochód pierwszomajowy.
Dzień dobry,

jak widać nie byłem zbyt odległy od prawdy, kiedy pytałem, czy UW organizuje imprezę z okazji przycięcia lustracji przez Trybunał Konstytucyjny. Smile)
Odpowiedz
#2
Jak dla mnie ciekawie bedzie posluchac relacji z obu stron Okraglego Stolu Smile z jednej strony Solidarnosciowcy - Geremek, Frasyniuk, Michnik, a z drugiej chociazby Kwachu.. Beda jaja jak sie potna Big Grin Pewnie Olbrychski i Kutz sa zeby ich uspokajac.. Choc jak Olbrych wyjmie szabelke, to dopiero bedzie.. Smile

Ale ogolnie ciekawe, ze udalo sie na jedna impreze tak roznych politykow zaprosic. Moze wlasnie dzieki temu bedziemy mieli 'pluralizm pogladow' na sprawe Smile
<i>Idę młody, genialny, ręce łańcuch mi skuł.. </i>
Odpowiedz
#3
różni to byli, gdyby zaprosić Macierewicza czy choćby Kaczyńskich. Tak to jest raczej wspólny front jedności narodu.
Odpowiedz
#4
Stansfield napisał(a):Ale ogolnie ciekawe, ze udalo sie na jedna impreze tak roznych politykow zaprosic
Ale teraz to jest jedna partia, czy też tam koalicja (i to nawet nie taka sklecona dla doraźnego rządzenia lub opozycjonowania) partii... To tak, jakby podniecać się tym, że tacy różni politycy się zebrali i wymienić Kaczyńskich, Ujazdowskiego i Jurka.
A strażak także był Sam
Odpowiedz
#5
Nie no, mam na mysli wylacznie poglady na sprawe Okraglego Stolu, tamtych wyborow i przemian. Teraz owszem, wszyscy sie poniekad zjednoczyli przeciwko Kaczkom, wiec aktualnie reprezentuja ta sama strone. Ale poglady na tamte czasy maja zdecydowanie rozne. Bylem akurat ostatnio na tej konferencji Walesa/Kwasniewski/Olechowski, to na prawde byly momenty ze Kwach sie zalamywal, jak Walesa cos powiedzial, a i Geremek tez mu pare razy nie pasowal..
Chyba o aktualnych wydarzeniach nie beda dyskutowali, wiec nie zaluje jakos szczegolnie ze nie bedzie chociazby Kaczek.. Smile A co do tamtych wydarzen nie wydaje mi sie zeby aktualni rzadzacy mieli wiele do powiedzenia, poza 'lustrowac, lustrowac, nie wazne jak, nie wazne kogo, nie wazne czy zgodnie z konstytucja, byle lustrowac!' Wink
Ale nie chce wchodzic w dyskusje polityczna, wiec na koniec tylko dorzuce, ze mam nadzieje ze bedziemy sie tam po prostu dobrze bawili przy TLCh Smile)
<i>Idę młody, genialny, ręce łańcuch mi skuł.. </i>
Odpowiedz
#6
Stansfield napisał(a):Jak dla mnie ciekawie bedzie posluchac relacji z obu stron Okraglego Stolu z jednej strony Solidarnosciowcy - Geremek, Frasyniuk, Michnik, a z drugiej chociazby Kwachu.. Beda jaja jak sie potna Pewnie Olbrychski i Kutz sa zeby ich uspokajac.. Choc jak Olbrych wyjmie szabelke, to dopiero bedzie..

Ale ogolnie ciekawe, ze udalo sie na jedna impreze tak roznych politykow zaprosic. Moze wlasnie dzieki temu bedziemy mieli 'pluralizm pogladow' na sprawe
Widzę, że koledze dopisuje poczucie humoru. Proszę sobie poczytać wypowiedzi pp Geremka, Olbrychskiego i Michnika, którzy wraz ze Spawaczem i Dyzmą mówią o swoim, teoretycznie przynajmniej swoim, kraju dokładnie to samo. Są to zresztą ostatnio wypowiedzi zdecydowanie szkodzące naszemu interesowi narodowemu, o ile jeszcze dopuszcza się taką kategorię, bo nie wiem czy to stosowanie takiego określenia nie jest już postrzegane jako rażące naruszenie poprawności politycznej. Pluralizm poglądów w wypadku wyżej wymienionych chyba nie mógłby zaistnieć. Słodki Olo znalazł sztamę z Tadziem i razem ze starym składem i kolegami Tadzia wszyscy grają w jednej drużynie.
[b][i]
Z wiekiem człowiek myślący widzi, że wszystko jest śmieszne i przestaje się rzeczami przejmować.
[/i][/b]
JK
Odpowiedz
#7
Stansfield napisał(a):Teraz owszem, wszyscy sie poniekad zjednoczyli
Jakie poniekąd?! "Lewica i Demokraci" to konkretne ugrupowanie, a nie przypadkowa grupa.
Stansfield napisał(a):zjednoczyli przeciwko Kaczkom,
Przeciwko Kaczkom są też Korwin-Mikke, Tusk i osoby z paru innych partii, a jakoś do LiDu nie wstąpili.
Stansfield napisał(a):Ale poglady na tamte czasy maja zdecydowanie rozne.
Po tym jak usłyszałem Kwasulę mówiącego, że w roku 1980 jego grupie chodziło dokładnie o to samo, o co Solidarności, tylko wybrała inną drogę, niewiele mnie jeszcze w polityce rozbawi...
A strażak także był Sam
Odpowiedz
#8
piotrek napisał(a):
Stansfield napisał(a):zjednoczyli przeciwko Kaczkom,
Przeciwko Kaczkom są też Korwin-Mikke, Tusk i osoby z paru innych partii, a jakoś do LiDu nie wstąpili.
Dlatego LiD rozszerzy swoją ofertę i na nich, kiedy już z Platformy zostanie garstka naiwniaków i cała masa zawiedzionych nadziei (co zresztą stało się już dawno temu z UPR-em).
Póki co - niech Kaczki robią to samo na prawej stronie, izolując Marków Jurków tak, jak Kasperski na moim komputerze robi to z innymi trojanami. Może jak już się finalnie scena polityczna spolaryzuje na dwa obozy (jak w USA) to zaczniemy mówić o demokracji...
[i]I pamiętaj - że dana ci pamięć:
Nie kłam sobie - a nikt ci nie skłamie[/i]
Odpowiedz
#9
Swoją drogą ten stary-nowy ruch nie tylko treścią i formą swoich wystąpień nawiązuje do konfederacji targowickiej, ale też termin sobie wybrał niezły - prawie trafili w rocznicę Targowicy (205).
Odpowiedz
#10
Jaśko napisał(a):Swoją drogą ten stary-nowy ruch nie tylko treścią i formą swoich wystąpień nawiązuje do konfederacji targowickiej, ale też termin sobie wybrał niezły - prawie trafili w rocznicę Targowicy (205).
Marku, naprawdę wierzysz w to co piszesz? Nie wierzę, że inteligentny człowiek może poważnie artykułować takie porównania.
Odpowiedz
#11
Luter napisał(a):Marku, naprawdę wierzysz w to co piszesz? Nie wierzę, że inteligentny człowiek może poważnie artykułować takie porównania.
To zależy od tego, czy ktoś wierzy w to, że Kaczyńscy próbują zerwać pewne zależności agenturalne z minionej epoki, czy nie. Ponieważ uważam to za prawdopodobne, to działania Kwaśniewskiego, Wałęsy i tej całej grupy zmierzającej do udaremnienia wysiłków Kaczyńskich dość wyraźnie wpisują sie w tradycję Targowicy. To po pierwsze.
Po drugie - dość bezpardonowe kalanie opinii o Polsce poprzez działania i wypowiedzi osób takich jak Kwachu, Lechu czy profesor Bronisław, szukanie zwolenników i patronów za granicami kraju*.
Co gorsza - i to po trzecie - te inicjatywy nierzadko podkopują polską politykę zagraniczną (p. np. list ministrow spraw zagranicznych po odwołanym szczycie trójkata Weimarskiego, ostatnie konferencje w obronie demokracji w Polsce też raczej nie mialy na celu ułatwienia Merkel i Barroso występowania w obronie Polski przez Rosją).
Po czwarte - jeżeli okaże sie, że oligarcha ukraiński finansuje krajową aktywność polityczną Kwaśniewskiego, to jest to kolejna analogia.
I w końcu po piąte, na co zwrócił uwagę Girzyński - jakże podobna stylistyka aktu Targowicy i wypowiedzi obecnych "obrońców demokracji".

*) chociaż nie wiem, czy jeżeli Kwaśniewski mówi, że coś jest praktyką "stosowana w czasach reżimu komunistycznego" - czy to jest przygana czy pochwała
Odpowiedz
#12
Jaśko, z całym szacunkiem ale co ty dzisiaj piłeś?
Jaśko napisał(a):To zależy od tego, czy ktoś wierzy w to, że Kaczyńscy próbują zerwać pewne zależności agenturalne z minionej epoki, czy nie.
A ja sadzę, ze to oni są agentami Moskwy...
Jaśko napisał(a):szukanie zwolenników i patronów za granicami kraju
Że co :o
Jaśko napisał(a):p. np. list ministrow spraw zagranicznych po odwołanym szczycie trójkata Weimarskiego
Weź pan stoperan Wink
Jaśko napisał(a):ostatnie konferencje w obronie demokracji w Polsce też raczej nie mialy na celu ułatwienia Merkel i Barroso występowania w obronie Polski przez Rosją
Jak jest zagrożona to trzeba bronić. A, że zagrożona jest to lepiej żeby Polak był mądry przed niż po szkodzie... Poza tym myślę, że bardziej szkodliwe dla Polski jest nagłaśnianie sporów z Niemcami, skandaliczne wystąpienia Giertycha, groźby Ziobry, kandaliczne aresztowania Bogu ducha winnych ludzi, czy w końcu semantyczne nadużycia Dorna i Kaczyńskiego (choćby w stoczni jak mówił o ZOMO i o miejscach stania )
Jaśko napisał(a):jeżeli okaże sie, że oligarcha ukraiński finansuje krajową aktywność polityczną Kwaśniewskiego
Znaczy się jego fundację na rzecz integracji europejskiej?
Jaśko napisał(a):jakże podobna stylistyka aktu Targowicy i wypowiedzi obecnych "obrońców demokracji".
W tym wypadku Kaczyński to reinkarnacja Gomulki Wink
Odpowiedz
#13
Tomek_Ciesla napisał(a):Jaśko, z całym szacunkiem ale co ty dzisiaj piłeś?
Ja zgadzam się z Jaśkiem, a nic nie piłem. Coś Ci się nie podoba?
Tomek_Ciesla napisał(a):A ja sadzę, ze to oni są agentami Moskwy...
Ciekawa teza.
Tomek_Ciesla napisał(a):
Jaśko napisał(a):szukanie zwolenników i patronów za granicami kraju
Że co :o
Zwolenników i patronów poza granicami kraju, a co się dziwisz?
Tomek_Ciesla napisał(a):Weź pan stoperan
Poziom używanych przez Ciebie argumentów, odkąd pamiętam, pozostaje niezmienny. Tak trzymać, Tomku!
Tomek_Ciesla napisał(a):Jak jest zagrożona to trzeba bronić. A, że zagrożona jest to lepiej żeby Polak był mądry przed niż po szkodzie...
A kto i poprzez jakie konkretnie działania tej demokracji zagraża?
Tomek_Ciesla napisał(a):Poza tym myślę, że bardziej szkodliwe dla Polski jest nagłaśnianie sporów z Niemcami
Takiej Drugiej Wojny Światowej na przykład! Skandal! Powinno się przecież zapomnieć o takich nic nie znaczących epizodach, jak agresja III Rzeszy na Polskę we wrześniu 1939 roku.
Tomek_Ciesla napisał(a):groźby Ziobry
Pod czyim adresem?
Tomek_Ciesla napisał(a):kandaliczne aresztowania Bogu ducha winnych ludzi
A mianowicie?

I wreszcie ostatnie pytanie - w jaki sposób wymienione przez Ciebie mniej lub bardziej domniemane działania strony rządowej szkodzą Polsce?
[b][i]
Z wiekiem człowiek myślący widzi, że wszystko jest śmieszne i przestaje się rzeczami przejmować.
[/i][/b]
JK
Odpowiedz
#14
Szymon napisał(a):Zwolenników i patronów poza granicami kraju, a co się dziwisz?
Z całym postem się zgadzam, ale ten wycinek powyżej to już majstersztyk :rotfl: Z resztą, tak na marginesie, bardzo mi się "Jasminum" podobał...
Kobieta to jedyna zdobycz, która zastawia sidła na myśliwego...
Odpowiedz
#15
Markowa <!-- s:) --><img src=\{SMILIES_PATH}/smile.gif\" alt=\":)\" title=\"\" /><!-- s:) --> napisał(a):Z resztą
Z czego ta reszta?
Odpowiedz
#16
Tomek_Ciesla napisał(a):Jaśko, z całym szacunkiem ale co ty dzisiaj piłeś?
Niestety, zbyt aluzyjnie się wypowiedziałeś w dalszej części wpisu, nie wiem więc, z którym z moich punktów się nie zgadzasz.
Odpowiedz
#17
Ta reszta, to to, co pozostało z Tomka C. po "rozczłonkowaniu Go" przez Szymona.
I z Jego złudzeń, że Warszawa to najpiękniejsze miasto! Wink
"Na ludzką pamięć nie można liczyć. Niestety, również na niepamięć."
Odpowiedz
#18
ooo widzę, że już powstała teoria do "reszty" :rotfl:
Kobieta to jedyna zdobycz, która zastawia sidła na myśliwego...
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Unforgiven TAB koncert w Rio juntek12 3 2,171 09-21-2012, 03:54 PM
Ostatni post: Argot
  polityka jodynka 1,212 133,142 03-15-2012, 06:17 AM
Ostatni post: M.S.
  Awaryjne lądowanie w Warszawie Kuba Mędrzycki 6 2,641 11-02-2011, 09:18 PM
Ostatni post: dauri
  WSJK - 16.12.2009 Koncert Świąteczny - żale Duch77 3 1,450 12-20-2009, 10:27 PM
Ostatni post: stepniarz
  Koncert Tria Łódzko-Chojnowskiego w Sosnowcu Kuba Mędrzycki 2 1,299 05-10-2007, 06:13 PM
Ostatni post: Przemek
  polityka prorodzinna? Karol 22 6,447 02-01-2007, 04:19 PM
Ostatni post: Karol
  Koncert w TVP1 (Znów to samo....) Kuba Mędrzycki 20 5,878 12-22-2006, 09:12 AM
Ostatni post: Alek
  Warszawa - Koncert piosenek Stanisława Staszewskiego pkosela 34 7,932 11-22-2006, 10:51 PM
Ostatni post: Marcin Brood K.
  Koncert promujący Świadectwo w Melodii Tomek_Ciesla 0 774 04-08-2006, 03:04 PM
Ostatni post: Tomek_Ciesla
  Koncert Lao Che w TVP Filip P. 11 3,735 08-11-2005, 05:41 PM
Ostatni post: rosa

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości