Liczba postów: 32
Liczba wątków: 6
Reputacja:
0
Witam wszystkich.
Zaglądam ten temat gdyż liczę że być może ktoś życzliwy wytłumaczy/wyjaśni mi to o co poproszę, a ktoś spostrzegawczy i z dobrym słuchem zaspokoi moją ciekawość.
Chciałem się dowiedzieć jak naprawde dobrze zagrać utwór zamieszczony w temacie czyli Dwie Skały.
Nie koniecznie rozumiem zapis tabów na stronie, ale to dlatego że w pewnych kwestiach jestem jeszcze laikiem (urok bycia samoukiem na dodatek gdy nie ma nikogo kto by mógł wyjaśnić:/) w pewnych kwestiach. Dlatego jakaś łopatologiczna pomoc - może być apropo tylko utworu a nie tłumaczenia tabów! - była by mile widziana.
A druga kwestia to akordy. I tu wszyscy pomyślą: "Kolejny idiota który nie potrafi wejść w dział prac Tomka i sprawdzić akordów... Wytłuc takich!" Otóż... Byłem w dziale Tomka Mnie chodziło jakimi akordami gra to Mistrz, gdzie można to zobaczyć na przykład na YouTube. Są tam miejsca gdzie nie jestem w stanie się domyślić jaki to akord, być może dlatego że kiepsko u mnie z wyobraźnią. Czy ktoś życzliwy obejrzał by to nagrania i powiedział mi jakie są tam akordy..? Gdyż jest ich tam nieco więcej niż podaje Tomek, tak więc jestem ciekaw oryginalnego wykonania Jacka.
You Tube - Dwie Skały
Z góry dziękuje za uwagę.
Pozdrawiam.
"To, co czynimy za życia odbija się echem w wieczności."
Gitara płakała jak anioł, który właśnie odkrył, dlaczego stał po niewłaściwej stronie...
Liczba postów: 2,154
Liczba wątków: 43
Reputacja:
0
MSW napisał(a):nie chodziło jakimi akordami gra to Mistrz, gdzie można to zobaczyć na przykład na YouTube. A nie gra tymi co są w nutach albo w tabach? :o
[b][size=80]"Ty przed Tobą świat,
za Tobą ja,
a za mna już nikt."[/size][/b]
Liczba postów: 5,624
Liczba wątków: 166
Reputacja:
0
fizol napisał(a):A nie gra tymi co są w nutach albo w tabach? :o No jak on mógł po prostu - przecież Tomek tak się starał 8o
Pozdrawiam
Zeratul
P.S. P, NMSP
[size=85][i]Znaczyło słowo - słowo, sprawa zaś gardłowa