Liczba postów: 7,682
Liczba wątków: 130
Dołączył: Jul 2004
Reputacja:
1
Mi się wydaje, że użycie danego chwytu np barowego G, można uzależnić od tego jakie akordy łapiemy w jego sąsiedztwie, po to by nie biegać reką po całym gryfie, tylko jak najergonomiczniej jej uzywać.
k. napisał(a):ps. od F na V trudniejsze jest Cis na I, albo D na II-wymaga jeszcze dluzszych palcow
Na szczęście nieczęsto raczej się ich używa, a F na V chociazby w Naszej klasie...
"Wszyscyśmy z płócien
Rembrandta:
To tylko kwestia
Światła ; "
Liczba postów: 2,154
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2005
Reputacja:
0
Przemek napisał(a):Mi się wydaje, że użycie danego chwytu np barowego G, można uzależnić od tego jakie akordy łapiemy w jego sąsiedztwie, po to by nie biegać reką po całym gryfie, tylko jak najergonomiczniej jej uzywać.
zgadzam sie, czasami przy przejsciach np: FGA duzo latwiej chwycic w ten drugi sposob,
[b][size=80]"Ty przed Tobą świat,
za Tobą ja,
a za mna już nikt."[/size][/b]
Liczba postów: 6,122
Liczba wątków: 99
Dołączył: Jul 2004
Reputacja:
0
I masz rację, k. Jacek nie gra G bez-barre. G7 - tak, ale G nie.
KN.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2005
Reputacja:
0
no ja mury umiem zagrac na jednej strunie :twisted:
Liczba postów: 2,154
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2005
Reputacja:
0
jak napisał(a):no ja mury umiem zagrac na jednej strunie
hm??
[b][size=80]"Ty przed Tobą świat,
za Tobą ja,
a za mna już nikt."[/size][/b]