Liczba postów: 161
Liczba wątków: 20
Reputacja:
0
Witam,
jestem dość początkującym kaczmarofilem. Kiedy nabyłem boxa "Syn marnotrawny" pękałem z dumy, że mam "wszystkie płyty Kaczmarskiego". No właśnie: najpierw wyszło że była jakaś piosenka o trollach, potem, że o rycerzach okrągłego stołu... Czy ktoś wie, czy są na rynku nagrania JK niedostępne na boxie?
I tu mam pewną prośbę. Czy ktoś z forumowiczów ma nieoficjalne, niedostępne legalnie w sprzedaży nagrania JK i byłby skłonny/byłaby skłonna podzielić się nimi ze mną w zamian za dobre słowo? Najlepiej pliki mp3 W jednym z tematów na forum były linki do różnych ciekawych rzeczy, niestety tam serwery nie działają, a zresztą ściągałbym to z 18 godzin...
Gdyby znaleźli się jacyś altruiści, proszę o kontakt mailowy: <!-- e --><a href="mailto:mgad84@o2.pl">mgad84@o2.pl</a><!-- e -->
Ci co zginęli idą w bohatery
Ci co przeżyli muszą walczyć dalej
Liczba postów: 2,154
Liczba wątków: 43
Reputacja:
0
Cytat: Czy ktoś wie, czy są na rynku nagrania JK niedostępne na boxie?
na plycie dolaczonej do "tunelu" jest kilka niepublikowanych piosenek, poza tym do boxu ma dojsc suplement. poza tym nie orientuje sie aby bylo cos jeszcze opublikowanego;/
[b][size=80]"Ty przed Tobą świat,
za Tobą ja,
a za mna już nikt."[/size][/b]
Liczba postów: 6,122
Liczba wątków: 99
Reputacja:
0
Michale! Rolą suplementu będzie uzupełnienie boxu o wszystkie te piosenki, których w boxie zabrakło. Box "Syn marnotrawny" nie jest bowiem zbiorem wszystkich pisoenek JK, tylko zbiorem wszystkich wydanych dotychczas oficjalnie płyt (i to też nie do końca, bo płyty "Szukamy stajenki" wcześniej nie było).
W suplemencie znajdzie się zatem około 120 niewydanych dotychczas piosenek Jacka Kaczmarskiego.