08-23-2006, 10:41 PM
Simon napisał(a):Jest w tym trochę racji. Ale tylko trochę.Powiedzmy, że obcując z poezją najwyższych lotów przez wiele lat i próbując ją zrozumieć, z lepszym bądź gorszym skutkiem, mimo wszytko zdobywamy pewną wrażliwość na literacką twórczość.
Simon napisał(a):Jak np. zestawić model poezji Kaczmarskiego z modelem poezji StachuryByła o tym dyskusja dośc dawno temu. Nie pamiętam jednak czy tu czy na liście.
Ale jeśli chcesz do niej wrócić, zawsze możesz założyć nowy temat Nie spodziewałbym się jednak łatwej dysputy.
[ Dodano: 24 Sierpień 2006, 00:47 ]
Simon napisał(a):Podobnie jak w przypadku rymów kalamburowych, tautologicznych, daktylicznych, nie wspominając o transakcentacji...To jest właśnie ów warsztat, o którym wspominałem. Szkoda, że takie zajęcia są ponadplanowe, zwłaszcza w obliczu tak bogatej literatury, jaką mamy w języku polskim.
Może warto się skupić na tej ścieżce wiedzy, niż montować kalambur pt.Narodowy Instytut Wychowania.