W jakie gry gracie ? - Wersja do druku +- Forum o Jacku Kaczmarskim (https://kaczmarski.art.pl/forum) +-- Dział: Różności (https://kaczmarski.art.pl/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Hyde Park (https://kaczmarski.art.pl/forum/forumdisplay.php?fid=26) +--- Wątek: W jakie gry gracie ? (/showthread.php?tid=5288) |
W jakie gry gracie ? - bryce - 10-26-2007 Było o filmach, książkach, muzyce, pora na trochę rozrywki u progu weekendu, bo nie wierzę, by nikt z nas nie znalazł czasu na relaks. Wzorem tematów maturalnych, zacznę od siebie. Lubię grać w szachy, warcaby międzynarodowe, brydża oraz scrabble. Jako ciekawostkę podam, że mając komputer od jedenastu lat, nigdy nie grałem w żadne gry typu Diablo, Warcraft, itp. Jeśli miałbym coś rekomendować na jesienne popołudnia, polecam Wam planszową strategię czasu rzeczywistego, w którą gram od lat. Znajdziecie ją tutaj. . - Elzbieta - 10-26-2007 Szachy -ciagle niewystarczajco :wstyd: ! Mefisto (dosc prymitywny komputer szachowy, ale na moje potrzeby dobry ) - zostawialam w ogrodzie w czasie deszczu -efekt oczywisty. W brydza dawno -w szkole przylapano nas na grze w pokera i 'ukarano' nauka brydza! Wieki nie gralam, wiec jednak szachy!!! - pkosela - 10-26-2007 :rotfl: Wnioskuję o "pomogła" dla uż. bryce! - Kuba Mędrzycki - 10-26-2007 Dodałbym jeszcze - np. 8) nie doceniłeś szczerości wykonania "Ofiary" Pawła Konopackiego - cofasz się do początku. - Kazia:) - 10-26-2007 Bryce - jesteś niesamowity A co z wierszykami jakimiś? Brakuje nam już Twojej radosnej twóczości do rymu - bryce - 10-26-2007 Kuba Mędrzycki napisał(a):Dodałbym jeszczeKubo, przecież zdajesz sobie sprawę, że plansza mogłaby być całkiem biała? Każdy z nas może sobie dodać jakieś pola, zapraszam do dyskusji i ciekawych reminiscencji. - Kuba Mędrzycki - 10-26-2007 bryce napisał(a):zapraszam do dyskusji i ciekawych reminiscencji.Toteż właśnie, pozwoliłem sobie co nieco na początek zaproponować. Ale rzeczywiście, zasady gry jaką zaproponowałeś, można rozwijać w