Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: Historycy (i historycy in spe :)) kochają Kaczmarskiego
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jestem studentem historii na Uniwersytecie Warszawskim. Zauważyłem, że wśród moich znajomych na roku Kaczmarski jest bardzo popularnym artystą. Przyjmuje się wręcz to jako coś logicznego, że jak się jest na historii to słucha się Kaczmarskiego. Czy to rzeczywiście jest taka zależność czy po prostu zaobserwowałem jakowyś ewenement? A jak z tym jest na "bratnich" kierunkach- archeologii i historii sztuki? Zwracam się z prośbą to wszystkich użytkowników forum studiujących historię, absolwentów studiów historycznych, a także tych, którzy nad dalszą drogą kształcenia dopiero się zastanawiają, a historię poważnie biorą pod uwagę... Ujawnijcie się :!: Pokażcie jak mnogo nas jest i jaką siłę stanowimy :drunk: Udowodnijcie słuszność mojej obserwacji. Pozdrawiam was bracia historycy (i siostry historyczki rzecz jasna) Confusedpoko:
Ja jestem historyczką. Artur jest historykiem. To jest już dwa Smile Reszta historyków z forum niech się sama ujawnia Wink
A u mnie na roku? Okazuje się, że Jacek jest dość popularny (okazuje się, bo mam dowiaduję się o tym - z różnych względów - dopiero teraz). Coraz popularniejszy nawet. Tak wśród studentów, jak i wykładowców naszych kochanych Smile
ann, studentka historii na AJD
U mnie na wydziale jest znany tak wśród studentów jak i wykładowców, ale czy bardzo popularny to bym nie powiedział. Ale może sądzę swoją miarą fanatyka Wink
Artur, student historii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu
Jak ja studiowałem to niestety byłem "kaczmarskim wyjątkiem". Generalnie jednak to chyba nic dziwnego, że "najczulsi" na Kaczmara są humaniści. Chodź na tym forum nie brak i ścisłych umysłow. Moim zdaniem - nie ma reguły. Pozdrawiam
U mnie ludzie znają Kaczmarskiego. Znają i na swój sposób cenią.