Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: "Testament 95"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Jestem wielką fanką muzyki Jacka Kaczmarskiego. Od pięciu lat gram na pianinie. Próbuje trochę na gitarze. Jednak od zawsze uwielbiałam pianino. Mam takie pytanie

Czy jest jakaś strona, na której można odszukać chwyty na pianino, bądź gitarę do piosenki "Testament 95"? Będę wdzięczna za informacje.

Anna Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/nuty/testament.png">http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/ ... tament.png</a><!-- m --> - nuty i chwyty na gitarę.

Jeśli chodzi o pianino, to Tomasz Susmęd napisał

Cytat:Uprzejmie informuję, że NIE zajmuję się tworzeniem opracowań fortepianowych akompaniamentów do piosenek Jacka. Wiąże się to z olbrzymią pracochłonnością przy jednoczesnej znikomej przydatności tego typu nut. Wszystkim początkującym akompaniatorom polecam przede wszystkim ćwiczenia harmoniczne, poznawanie akordów, tonacji i rozwiązań kompozycyjnych, do czego w zupełności wystarczą nuty w formie zamieszczonej na stronie. Z drugiej strony nie da się ukryć, że najważniejszym źródłem nauki powinno być słuchanie akompaniamentów Zbigniewa Łapińskiego i próba odtworzenia ich ze słuchu.

Jan
Zbrozło napisał(a):Jeśli chodzi o pianino

Jeśli chodzi o pianino, no to przecież Ania napisała, że chodzi jej o akordy, a te są w opracowaniu Tomka.
Dziękuje bardzoSmile

Podoba mi się ta piosenka, ale kompletnie nie wiem, od jakiego akordu mam zacząć to grać. Większość utworów mi wychodzi, ale niektóre są trudne i wymagają dłuższego namysłu nad "przełożeniem" muzyki na instrument.

Właściwie, to gram na dwie ręce od ponad dwóch lat, a muzyką Jacka interesuje się od dziecka.

Które piosenki (grane na pianinie), mogłyby być choć trochę podobnie do oryginału?