Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, propozycje i uwagi

. Ponieważ czas podjąć wiążące decyzje i wybrać jakieś rozwiązanie, proponuję postąpić wg następującego schematu, który wstępnie skonsultowałem z przedstawicielem organizatora festiwalu.
1. Przed koncertem konkursowym konferansjer ogłasza, że oprócz nagród wynikających z regulaminu festiwalu, będzie wręczona nagroda publiczności. Ponieważ nie ma póki co innych propozycji, proponuję pozostać przy Laurze Kuglarza. W tym roku zostało mało czasu i nie ma budżetu na jakąś specjalną nagrodę, laur ten będzie stanowić zatem pamiątkowy, symboliczny dyplom wręczony wyróżnionemu artyście podczas koncertu laureatów. Dodatkową nagrodą dla artysty będzie możliwość wystąpienia w konkursie laureatów, gdyby nie wynikało to z faktu zdobycia przez niego innych nagród do takiego występu uprawniających.
2. Jak będzie przebiegało głosowanie. Proponuję powołanie trzyosobowej komisji skrutacyjnej w składzie: Kłapo i Redi - ponieważ się zgłosili na ochotnika oraz Jodynka jako przewodnicząca (osoba moim zdaniem godna absolutnego zaufania i znana większości zainteresowanych). Oczywiście jeśli Jodynka zgodzi się objąć tę funkcję a tzw. „ogół” zaakceptuje jej kandydaturę

.
Jak widzę to technicznie? Komisja zawczasu przygotuje sobie coś w rodzaju urny do głosowania (np. zwykłe pudełko, z otworem do wrzucania kartek. mogą też być trzy pudełka żeby przyspieszyć cały proces)). Jeśli chodzi o karteczki do głosowania to opracuję wzór, a organizator wydrukuje stosowną ilość kartek. W trakcie części konkursowej, szacowne jury rozda karteczki do głosowania przechodząc pomiędzy rzędami widzów. Moim zdaniem pole do jakichś manipulacji czy nadużyć jest tutaj niewielkie, nagroda publiczność ma wymiar symboliczny a nie materialny, więc nawet jeśli ktoś odda dwa lub więcej głosów na swojego faworyta bo wejdzie w posiadanie więcej niż jednej kartki, to nie sądzę żeby miało to decydujący wpływ na wynik. Jeśli kogoś nie będzie na sali lub w jej pobliżu gdy kartki do głosowania będą rozdawane, to żadne nieszczęście też się nie stanie. Po prostu nie odda głosu i tyle. Jako pomoc w głosowaniu, organizator zobowiązał się przygotować głosującym listę występujących artystów, która będzie rozdawana wraz z karteczkami do głosowania.
Głosować będzie można przez godzinę od momentu zakończenia koncertu konkursowego. Następnie, szacowne jury uda się w miejsce wskazane przez organizatora i przeliczy zebrane głosy. O wyniku najpóźniej drugiego dnia przed południem powiadomi organizatora.
Wynik zostanie ogłoszony podczas konkursu laureatów i tamże zostanie wręczona nagroda.
Torrentius napisał(a):Większość ludzi może nie mieć czym pisać.
No dobrze, postaram się rozwiązać jakoś i ten problem a szacowne jury będzie także zaopatrzone w pewną liczbę długopisów.
Bardzo proszę nie zgłaszajcie już swoich wątpliwości odnośnie metody głosowania czy kwestii technicznych. Wiem, że nie ma tu idealnej metody i ta zaproponowana przeze mnie ma słabe punkty, ale jakiegoś wyboru dokonać trzeba bo czasu jest coraz miej. Potraktujmy to wszystko jako zabawę i wszyscy postarajmy się żeby przebiegła możliwie bez zakłóceń, w miłej atmosferze. Jeśli jeszcze będą konieczne bardziej precyzyjne ustalenia, będzie można ich dokonać już na miejscu
3. Pozostał moim zdaniem jeszcze jeden problem do rozwiązania. Otóż nagroda o której rozmawiamy jest w pełni tego słowa znaczenia, nagrodą publiczności. Dlatego dobrze by było by to również publiczność przygotowała projekt tejże nagrody. W związku z przyjętym w tym roku rozwiązaniem, fajnie by było żeby ktoś, kto ma minimum uzdolnień plastycznych, taki projekt przygotował. Jeśli takich projektów byłoby kilka, można by zrobić forumową ankietę, który z projektów podoba się najbardziej. Czy takie rozwiązanie Wam odpowiada i czy znaleźliby się jacyś chętni by tego zadania się podjąć? Czasu za wiele nie ma. Czy termin 10.07. będzie wystarczający? Co do treści takiego dyplomu-nagrody, na pewno powinno się tam znaleźć miejsce na ręczne wpisanie imienia i nazwiska zwycięzcy (bądź nazwy zespołu), nazwy nagrody, jakiego dotyczy festiwalu, jego daty itp. Poza tym chyba dowolnie można uruchomić swoją wyobraźnię. Bardzo proszę ewentualnych zainteresowanych o wypowiedzi w tej kwestii.