Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: W jakie gry gracie ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Było o filmach, książkach, muzyce, pora na trochę rozrywki u progu weekendu, bo nie wierzę, by nikt z nas nie znalazł czasu na relaks. Wzorem tematów maturalnych, zacznę od siebie. Lubię grać w szachy, warcaby międzynarodowe, brydża oraz scrabble. Jako ciekawostkę podam, że mając komputer od jedenastu lat, nigdy nie grałem w żadne gry typu Diablo, Warcraft, itp. Jeśli miałbym coś rekomendować na jesienne popołudnia, polecam Wam planszową strategię czasu rzeczywistego, w którą gram od lat. Znajdziecie ją tutaj. .
Szachy -ciagle niewystarczajco :wstyd: ! Mefisto (dosc prymitywny komputer szachowy, ale na moje potrzeby dobry ) - zostawialam w ogrodzie w czasie deszczu -efekt oczywisty.
W brydza dawno -w szkole przylapano nas na grze w pokera i 'ukarano' nauka brydza! Wieki nie gralam, wiec jednak szachy!!!
:rotfl:
Wnioskuję o "pomogła" dla uż. bryce!
Dodałbym jeszcze - np. 8) nie doceniłeś szczerości wykonania "Ofiary" Pawła Konopackiego - cofasz się do początku. Big Grin
Bryce - jesteś niesamowity Smile

A co z wierszykami jakimiś? Brakuje nam już Twojej radosnej twóczości do rymu Big Grin
Kuba Mędrzycki napisał(a):Dodałbym jeszcze
Kubo, przecież zdajesz sobie sprawę, że plansza mogłaby być całkiem biała? Każdy z nas może sobie dodać jakieś pola, zapraszam do dyskusji i ciekawych reminiscencji.
bryce napisał(a):zapraszam do dyskusji i ciekawych reminiscencji.
Toteż właśnie, pozwoliłem sobie co nieco na początek zaproponować. Smile Ale rzeczywiście, zasady gry jaką zaproponowałeś, można rozwijać w nieskończoność.
ech, snooker online
Bryce - brawo!! Moje szczere gratulacje pomysłowości.
Ja grałem kiedyś w szachy, teraz nie mam bardzo z kim Sad