Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: Epitafium dla JK - OT
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Kuba Mędrzycki napisał(a):
Paweł Konopacki napisał(a):
eliza napisał(a):Od kilku dni słucham "Ofiary" w Twoim wykonaniu, jest znakomita.
Podobno uderza w tym wykonaniu komiczny patetyzm?
Zgadza się.
Szczerze powiedziawszy, to znam(i mam) wykonanie Ofiary niezwykle szczere i prawdziwie, pozbawione komicznych elementów.
Moim zdaniem "Ofiara" w wykonaniu Pawła jest znakomita. Są tam emocje prawdziwe a nie komiczne, które do mnie bardzo przemawiają. A jeśli się mylę, Kubo, to znaczy, że ja już nic a nic nie znam się na śpiewaniu i interpretacji tekstu, a to, Kubo, to już raczej zła dla Ciebie wiadomość. Sad
Tak sobie poczytuję od czasu do czasu o co się tym razem kłócicie.

Ofiara w wykonaniu Pawła jest bardzo dobra, to fakt. Obiektywnie - to nie ma tam żadnego komizmu ani patetyczności - jeżeli ktoś tak mówił to złośliwie i to też fakt. Niemniej to trzeba dodać koniecznie, że sukces tego wykonania Ofiary jest co najwyżej w 50% zasługą Pawła. Moim zdaniem największą i najlepszą robotę w tej piosence (dzięki czemu jest aż tak dobra) - wykonał Tomasz Susmęd. Jest to najlepsza i zarazem fantastyczna aranżacja na fortepian do tego kawałka i choć słyszałem różne wersje - żadna się nie umywa do tego co on tam wygrywa. Przez ten aranż fortepianowy w moich oczach to wykonanie stoi wyżej nawet od wykonania autora. To moje obiektywne prywatne zdanie. Big Grin

pozdrawiam wszystkich piszących
PKM
eliza napisał(a):A jeśli się mylę, Kubo, to znaczy, że ja już nic a nic nie znam się na śpiewaniu i interpretacji tekstu, a to, Kubo, to już raczej zła dla Ciebie wiadomość.
Czyżby tylko dla mnie? Big Grin
Petrvs napisał(a):To moje obiektywne prywatne zdanie. Big Grin
a ja się będę kłócił :rotfl:

Co do Epitafium z "Bieszczadzkich Aniołów"
Simon napisał(a):mnie się nie podoba.
podzielamSmile

pozdrawiam.