Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: Dyskografia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Postanowiliśmy udostępnić już nową dyskografię. Jeżeli znajdziecie jakieś błędy bądź macie coś czego w niej nie ma piszcie tu Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/dyskografia/index.php">http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/ ... /index.php</a><!-- m -->
A "Tunel"?
pkosela napisał(a):A "Tunel"?
Chodzi o płytę dodawaną do tomiku?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/dyskografia/litania_i_inne_piosenki/index.php">http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/ ... /index.php</a><!-- m -->
Przy płycie LIVE, warto by dopisać '90
Dział: Piosenki Jacka na składankach z innymi artystami:, należy uzupełnić o płytę Łódźstock '83. Ewentualne szczegóły wydawnictwa, podam później.
Nie, Arturze. Miałem na myśli "Tunel wg Jacka Kaczmarskiego" z muzyką Stankiewicza i Tabęckiego.
Kuba Mędrzycki napisał(a):Przy płycie LIVE, warto by dopisać '90
My wiemy o co chodzi, ale co jak potencjalny nabywca poprosi o coś takiego w sklepie? Musi być zgodnie z okładką.
Kuba Mędrzycki napisał(a):Dział: Piosenki Jacka na składankach z innymi artystami:, należy uzupełnić o płytę Łódźstock '83. Ewentualne szczegóły wydawnictwa, podam później.
Czekamy Smile
pkosela napisał(a):Nie, Arturze. Miałem na myśli "Tunel wg Jacka Kaczmarskiego" z muzyką Stankiewicza i Tabęckiego.
Fakt nie ma. Po obronie i wakacjach jak wrócę w sierpniu do domu to dodam.
Artur napisał(a):
Kuba Mędrzycki napisał(a):Przy płycie LIVE, warto by dopisać '90
My wiemy o co chodzi, ale co jak potencjalny nabywca poprosi o coś takiego w sklepie? Musi być zgodnie z okładką.
Ok, racja.
Arka Noego (mini) - Informacje o ...
cytuję:
Zbiór zawierający komplety "Syn Marnotrawny", "Suplement" oraz kolejne osiem płyt.
Mały błąd.
Przegladalem informacje o Murach i znalazlem:
Z wyd. Oficyna Muzyczna NZS:
Mistrz Hieronimus (Bosch) [brak konsekwencji przy podkresleniach]
Krajobraz po bitwie(Krajobraz po uczcie) - brak spacji
Z kasety WIFON 1990
Casanova - Fellini. Scena niemiecka [tez brak konsekwencji w zapisie, nie wiem na ile uwazacie to za blad. Dalej jest podobnie]
Z kasety i plyty Pomatonu:
Źródło ( Wąwóz ) [niekonsekwencja w podkreslaniu]
Na koniec chcialem podziekowac za zamieszczenie mnie w rubryce nadeslal (Szymon Gulczynski] przy kasecie Wifonu z 1990 roku. Nie przesylalem jednak informacji na temat Plyty analogowej (wifon 1990)
Poprawione. Co do posta Torrentius.
Podkreślenia dotyczą tekstów z okładek, czyli, jeżeli na okładce jest coś w nawiasie obok to też jest i u nas i jest to podkreslone. Nie podkreślone są informacje dodane przez nas - bo nie zawsze tytuły są prawdziwe. Zobacz Mury z 89 roku: Krajobraz po bitwie (Krajobraz po uczcie).
Okładki są też w dużych wersjach, wraz z spisami treści, by właśnie mozna było sobie jej dokładnie sprawdzić.
Przy opisie małej Arki jest okładka dużej, okładka różni się dopiskiem "mała"
Kuba Mędrzycki napisał(a):Przy płycie LIVE, warto by dopisać '90
Dział: Piosenki Jacka na składankach z innymi artystami:, należy uzupełnić o płytę Łódźstock '83. Ewentualne szczegóły wydawnictwa, podam później.
Wydaje mi sie ze akurat "Lodzstock" Artur wywiesil. Moze jest w w podstronie o PG spiewajacym JK ?
ant napisał(a):Przy opisie małej Arki jest okładka dużej, okładka różni się dopiskiem "mała"
Nie mam żadnej więc zdjęcia nie zrobię, nie mam też skanów ani skanów płyt w środku.
Artur napisał(a):
ant napisał(a):Przy opisie małej Arki jest okładka dużej, okładka różni się dopiskiem "mała"
Nie mam żadnej więc zdjęcia nie zrobię, nie mam też skanów ani skanów płyt w środku.
Postaram się zrobić skany Małej w weekend - chyba, że ktoś będzie szybszy/ma lepszy skaner...

Pozdrawiam
Zeratul
Wysyłam co trzeba na priv.
Dzięki, zgrałem Smile
zgłaszam tylko usterkę:
przeglądając dzisiaj teksty "Kosmopolaka", klinkęłam na "Jacek o utworze" przy Liście z Moskwy. Nie otwiera się żadna wypowiedź JK, tylko wyskakuje jeszcze raz tekst piosenki. To samo jest z Rehabilitacją komunistów.
Poprawione. Dzięki Smile
Moze zle widze, ale wydaje mi sie, ze w dyskografii brakuje tych dwoch skladanek:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.merlin.com.pl/frontend/browse/product/4,506910.html">http://www.merlin.com.pl/frontend/brows ... 06910.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.merlin.com.pl/frontend/browse/product/4,408696.html">http://www.merlin.com.pl/frontend/brows ... 08696.html</a><!-- m --> (CD 5).
Faktycznie nie ma...

A czy Ty to masz ? Jesli tak, to czy ta "Oblawa" z CD5 to jakas ogolnie znana wersja (np z "live" lub "Zrodla") czy jakies stare nagranie PR z lat 70ych ?
Nie, niestety nie mam. Trafilem na to przez przypadek, ale najprawdopodobniej (znajac tego typu kompilacje) to jakies zanane wykonanie.

[ Dodano: 15 Październik 2007, 19:23 ]
I przy okazji wiadomosc dla admiralicji. Na stronie macie stary link do strony Gintrosia.
Torrentius napisał(a):I przy okazji wiadomosc dla admiralicji. Na stronie macie stary link do strony Gintrosia.
Żeby zmienić trzeba jeszcze znać ten nowy :]
Zaraz, zaraz, Torrentius ma rację- na stronie w linkach jest stary adres:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.gc.pl/">http://www.gintrowski.gc.pl/</a><!-- m --> zamiast <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.art.pl/">http://www.gintrowski.art.pl/</a><!-- m --> .
ann, ostatnia wizyta na stronie PG: 2007-10-11, 20:21 napisał(a):Żeby zmienić trzeba jeszcze znać ten nowy
:rotfl:
bryce napisał(a):Zaraz, zaraz, Torrentius ma rację- na stronie w linkach jest stary adres:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.gc.pl/">http://www.gintrowski.gc.pl/</a><!-- m --> zamiast <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.art.pl/">http://www.gintrowski.art.pl/</a><!-- m --> .
ann, ostatnia wizyta na stronie PG: 2007-10-11, 20:21 napisał(a):Żeby zmienić trzeba jeszcze znać ten nowy
:rotfl:
Mój błąd :Smile
Zasugerowałam się tym, że po przeczytaniu posta Torrentiusa strona <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.art.pl">www.gintrowski.art.pl</a><!-- w --> była niedostępna Wink
Poprawiłem link, brakujące płyty dodam jak będę miał więcej czasu na stronę.
Płyta Live'83 zawiera błąd: jako
4.Pompeja I (LuNAPar)
5.Pompeja II
a powinno być :

4.Pompeja I
5.Pompeja II (LuPANaR)

---
w albumie Muzeum:

Wieszanie zdrajców na rynku warszawskim w 1774 roku
(powinien być 1794)

Na stronie tej piosenki jest odnośnik tylko do jednego obrazu a na stronie <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.friko.pl/">http://www.kaczmarski.friko.pl/</a><!-- m --> pokazane są dwa obrazy,
zaś "rozstrzelanie" i "zatruta studnią" mają ok pięciu obrazów.

W płycie "Raj" z Boxu "Syn Marnotrawny" brakuje numeru jeden z podpisem "wstęp"
Natomiat w płycie "Live Chicago" w tym samym zestawie brakuje przeplatania piosenek z zapowiedziami co byłoby pomocne.
Jesli chodzi o kasety Live'83 to faktycznie "LuPAnar". Natomiast nie ma bledu w numerotacji "Pompej" : wtedy i tam JK zapowiadal jako "Pompeje nr 2" piosenke ktora znamy z kasety/LP/CD "Mury"... Smile
Zbrozło napisał(a):Płyta Live'83 zawiera błąd: jako
4.Pompeja I (LuNAPar)
5.Pompeja II
a powinno być :

4.Pompeja I
5.Pompeja II (LuPANaR)
Poprawione
Zbrozło napisał(a):w albumie Muzeum:

Wieszanie zdrajców na rynku warszawskim w 1774 roku
(powinien być 1794)

Na stronie tej piosenki jest odnośnik tylko do jednego obrazu a na stronie <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.friko.pl/">http://www.kaczmarski.friko.pl/</a><!-- m --> pokazane są dwa obrazy,
zaś "rozstrzelanie" i "zatruta studnią" mają ok pięciu obrazów.
Obrazy się robią... właściwie to była przerwa, ale że już zdobyłem to co chciałem mogę znów porobić przy stronie Smile
Zbrozło napisał(a):W płycie "Raj" z Boxu "Syn Marnotrawny" brakuje numeru jeden z podpisem "wstęp"
Poprawione
Zbrozło napisał(a):Natomiat w płycie "Live Chicago" w tym samym zestawie brakuje przeplatania piosenek z zapowiedziami co byłoby pomocne.
Poprawione
Artur napisał(a):
Zbrozło napisał(a):Płyta Live'83 zawiera błąd: jako
4.Pompeja I (LuNAPar)
5.Pompeja II
a powinno być :

4.Pompeja I
5.Pompeja II (LuPANaR)
Poprawione
Jeśli poprawione tak jak sugerował Zbrozło, to źle poprawione. Przecież Neverny pisał, że Pompeja II to Pomepeja z Murów, a nie Pompeja lupanar, czyli było dobrze.
Artur napisał(a):mogę znów porobić przy stronie
Art, a kiedy dodasz to co Ci wysłałem, odnośnie Dyskografii? Smile .
Stron: 1 2 3 4