Forum o Jacku Kaczmarskim

Pełna wersja: Cenzor z dziewiątego rzędu...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Sprostowanie:
Uprzejmie informuje, ze moj post wylecial, ale zostal wysluchany przez admina, wiec nie mam zalu.
Agatka napisał(a):No moje wpierw wylatywały, a potem jak wchodziłam to bylo ostrzeżenie. tylko bez sensu, bo wtedy nie wiadomo za co dostałam ostrzezenie. ZNacyz wiadomo. Za spamerstwo
Ty stara spamero Wink
Simon napisał(a):Przychodzi do lekarza Petrvs z kulą w głowie.
- Co panu jest?
- Władza mi do głowy uderzyła!
Nie wiem czy pamiętasz Simonie,ale mówiłem,że tak być może Sad a ja pamiętam co Ty mówiłeś - o pewnych powrotach - miałeś rację. Nic nie dzieje się bez przyczyny ponoć...
Torrentius napisał(a):Sprostowanie:
Uprzejmie informuje, ze moj post wylecial, ale zostal wysluchany przez admina, wiec nie mam zalu.
Moja też Tongue czujmy się zaszczyceni, bo potem to lecialy chyba wszytskie po kolei Tongue
Wam tez trzeba przyznac (przynajmniej czesci), ze dobrej woli nie macie zbyt wiele, a i zlosliwosci nie brakuje

PZDR
Torrentius napisał(a):Wam tez trzeba przyznac (przynajmniej czesci), ze dobrej woli nie macie zbyt wiele, a i zlosliwosci nie brakuje
To sie tyczy mnie, więc ja się stamtąd już wycofuję Smile

Pozdrawiam
Agatka Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.art.pl/forum/viewtopic.php?t=397">http://www.gintrowski.art.pl/forum/viewtopic.php?t=397</a><!-- m -->

Przyklad linkow by Petrvs
Agatka napisał(a):ja się stamtąd już wycofuję
To z kim ja sie powiesze Wink
Torrentius napisał(a):Przyklad linkow by Petrvs
Brak słów...
Powstrzymam się od uzycia pewnych rzeczowników i przymiotników, by nie być posądzonym o brak kultury wobec zarejestrowanego wszak u nas usera...
:rotfl: :rotfl: :rotfl: jutro jak tylko trochę wypocznę to zarejstruje sie tam Smile
Tomek_Ciesla napisał(a):jutro jak tylko trochę wypocznę to zarejstruje sie tam
Też chcesz miec ostrzeżenia? Big Grin
Zobaczcie sobie co Naczelny Cenzor napsiał w poście zamykającym wątek Smile Ma plany, może chce przejąc <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kaczmarski.art.pl??">www.kaczmarski.art.pl??</a><!-- w -->? Szkoda że zamknał wątek, bo chciałem napisac, że współczuję panu Gintrowskiemu takiego administratora...

[ Dodano: 3 Czerwiec 2006, 09:49 ]
A jaki się zarozumiały zrobił, wcześniej narzekał, że nikt nie pisze, że mało ludzi, a teraz już mu nie zależy...
... no i takiego forum. Myślę, że Gintrowski trochę inaczej to sobie wyobrażał:/
Ponieważ temat, jak słusznie Przemku zauważyłeś, został zablokowany, chciałem tutaj dodać, że zgadzam się z tym co napisał Konop w wiadomym temacie i podpisuję się pod jego słowami obiema rękami.
Jednak, co do założenia kolejnego forum to jakoś nie mam przekonania. Nie wiem czy jhest sens tworzyć kolejne fora, bo tak można w nieskończoność. Według mnie, lepiej by było gdyby tutaj stosunki się poprawiły, a myślę że wbrew pozorom są na to nadzieje.
Może dzięki absurdom z "pomarańczowego", niektórzy przekonują się, że tu wcale nie jest tak źle... Wink
Ale jeśli chodzi o bojkot "pomarańczowego", to jestem ZA.
A jakie konsekwencje - wg netykiety - spotykają moderatora/administratora, który sprzeniewierza się podstawowej zasadzie wolności wypowiedzi w Internecie?
Nasz kolega zwrócił mi uwagę na podpis Petrvsa, to może tłumaczyc jego zachowanie:
Petrvs napisał(a):"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.
Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił."
Może chłopak w depresji jest??
Przemku - co było w tym ostatnim poście, bo chyba nie mogę znaleźć śladu wątku Smile?
Kuba Mędrzycki napisał(a):Może dzięki absurdom z "pomarańczowego", niektórzy przekonują się, że tu wcale nie jest tak źle...
Ale jeśli chodzi o bojkot "pomarańczowego", to jestem ZA.
Zgadzam się w stu procentach Smile
Popieram Smile
Karol napisał(a):Przemku - co było w tym ostatnim poście, bo chyba nie mogę znaleźć śladu wątku ?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gintrowski.art.pl/forum/viewtopic.php?t=485&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=d6c77782303951cadb1bc1609d53ab91">http://www.gintrowski.art.pl/forum/view ... 609d53ab91</a><!-- m -->
jeszcze wczoraj chcialem go bronic (troszke), ale przegina. Co to za admin co odnosi sie z pogarda do forumowiczow i blokuje rozmowy, gdzie go krytykuja.

Ponadto wydaje mi sie, ze jak jeszcze bardziej rozbuduje forum, to nie bedzie mialo juz nic wspolnego z PG
Właśnie przeczytałam "Pyskówkę".. Co Petrvsowi odbiło?
Google nie wiedzą:


Podana fraza - "co odbiło petrvsowi" - nie została odnaleziona.
to się robi coraz bardziej podejrzane.. może Petrvs współpracuje z chińską mafią? Wink
Bezczelnie zauważam, że na Tym Drugim Forum istnieje ranga "kaczmarolog"... :Smile
Może chcą przejąć monopol nad całą Twórczością Tria? W końcu Radziu jako mod JK może mieć zapędy Smile
No, ale skoro PG-forum chce być takie praworządne, to uprzejmie zaznaczam, że to podpada pod Ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji :rotfl: .

[ Dodano: 3 Czerwiec 2006, 12:38 ]
A pytanko do Stamtąd-Zbanowanych: czy dostaje się bana za herezje wypisywane na Niebieskim :rotfl: ?
Karol napisał(a):A pytanko do Stamtąd-Zbanowanych: czy dostaje się bana za herezje wypisywane na Niebieskim ?
NIe zdziwiłabym się, gdybym do jutra miała już 6 ostrzeżeń Tongue
Ale jeszcze chyba nikt nie dostał za teksty z Niebieskiego
To niemożliwe, ponieważ Forum PG jest niezależne.
laura napisał(a):To niemożliwe, ponieważ Forum PG jest niezależne.
Czy to wazne? Zaraz sie pojawią nowe pkt regulaminu Tongue
laura napisał(a):Co Petrvsowi odbiło?
Naprawdę się nie domyślacie? Smile naprawdę myślicie,że to Petrvs sam za wszystko odpowiada? Tongue
robi się tajemniczo jak w szpiegowskim filmie Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6