Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Ja należałem do AL, on do AK"? [ZAŁATWIONE]
#1
Muzo, córką pamięci jesteś - wiem ja. A tyle wierszy się pamięta, że często pamiętamy pojedyncze wersy, ale skąd to - nie mamy pojęcia. I tutaj właśnie problem - pamiętam, że słuchałem kiedyś utworu Kaczmarskiego, w którym padały pod koniec każdej strofy słowa podobne do tych z tytułu wątku. Wyszukiwarki milczą. Ktoś kojarzy ów wiersz? Byłbym zobowiązany.
Odpowiedz
#2
"Dylemat".
Odpowiedz
#3
Rzeczywiście, dziękuję, niech Wszechmożny przemnoży Twoje stada.

Swoją drogą nieźle tę frazę przekręciłem, nie ma co.
Odpowiedz
#4
Ozi napisał(a):Wyszukiwarki milczą.

Po wrzuceniu w wyszukiwarkę dosłownie zacytowanego tytułu wątku - wyszukiwarka robi się gadatliwa:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.google.pl/search?q=ja+nale%C5%BCa%C5%82em+do+AL%2C+a+on+do+AK+Kaczmarski&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a">http://www.google.pl/search?q=ja+nale%C ... =firefox-a</a><!-- m -->

Odnośnik do niniejszej strony jest na trzecim miejscu.

Ale za to reklama w stopce Autora wątku na pół strony. Przypadek?
Odpowiedz
#5
O rany, znam takich, co za to, co wypisuje o AIDS na swoim blogu, by mu ręki nie podali. Być może całkiem słusznie. Ale młody chłopak, to jeszcze może co nieco zmieni w podejściu.
Karol, o co chodzi z tym "przypadkiem"? Bo przyznam całkowicie szczerze - w ogóle nie załapałem związku z wynikami w wyszukiwarce.
Odpowiedz
#6
No i chłop się przestraszył i skasował stopkę ;)
Odpowiedz
#7
Ja kiedyś napiszę książkę "Poradnik spamera. Jak nie pisać postów kryptoreklamowych".

Kilka punktów:

Karol napisał(a):- nie wstawiaj w stopkę reklamy ani linków pozycjonujących większych (format, treść) niż post;
- jeśli treść reklamy/linka pozycjonującego jest bardziej treściwa niż tekst samego posta - od razu zostaniesz uznany za spamera. Im więcej chcesz przemycić reklamy, tym rzetelniej pisz posty;
- niech Twój post kryptoreklamowy będzie wypadkową profesjonalizmu i spontaniczności językowej. Stworzysz wrażenie osoby, która wie, co mówi, i jest w to autentycznie zaangażowana;
- nigdy nie podawaj w kryptoreklamie nienaturalnie brzmiących w języku spontanicznej rozmowy danych reklamowanego produktu, a już na pewno nie z odnośnikiem i rekomendacją, gdzie kupić;
- nigdy nie reklamuj tego samego produktu w więcej niż jednym miejscu w krótkim odstępie czasu (konkretny czas zależy od stopnia rozwoju i aktywności danego forum);
- nie obudowuj reklamy tzw. wypełniaczem, zwanym też watą, pozornie tylko wyglądającym na spontaniczny udział w dyskusji, np. "to rzeczywiście problem. Ja go rozwiązałem produktem X" albo "Życzę, żeby to Ci się udało, ale lepszy efekt osiągniesz z produktem X".

Copyright © by Karol 2006-2012. All rights reserved/Wszystkie prawa zastrzeżone --> to dla panów z ACTA ;).

Ot, takie skrzywienie, Alku, prowadzącej cenione forum prozdrowotne, na które ciągle ostrzą sobie zęby przedstawiciele marketingu szemranego ;).
Odpowiedz
#8
Karol napisał(a):- nie obudowuj reklamy tzw. wypełniaczem, zwanym też watą, pozornie tylko wyglądającym na spontaniczny udział w dyskusji...
Karol napisał(a):Ot, takie skrzywienie, Alku, prowadzącej cenione forum prozdrowotne...

Ot, takie skrzywienie złośliwca :)
Znajdzie się słowo na każde słowo
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości