Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dance Macabre.
Co o tym myślicie? Z góry zaznaczę, ze nagranie jest złej jakości, bo i sprzęt, jakim dysponuję jest słabiutki. Wersja jest bardzo podstawowa, do poprawek. Niemniej podrzucam:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://olaff22.wrzuta.pl/audio/jtIMcWPgzf/">http://olaff22.wrzuta.pl/audio/jtIMcWPgzf/</a><!-- m -->
[b][color=#000080]Warszawskie bubki, żygolaki
Z szajka wytwornych pind na kupę,
I ty, co mieszkasz dziś w pałacu,
A srać chodziłeś pod chałupę,
Ty, wypasiony na Ikacu -
całujcie mnie wszyscy w dupę.[/color][/b]
Odpowiedz
Paweł Konopacki napisał(a):Co o tym myślicie?
Gdy dopracujesz będzie, ba już czuć jak piękne. Ja jestem zachwycona.

e
'Niegodne nas – za sprawy błahe
(Drobnych utrapień lichy towar)
Płacić rozpaczą, gniewem, strachem,
Zużywać w kłótniach cenne słowa'
Odpowiedz
Hmmm... Przyznam szczerze, że mam mieszane uczucia.
Nie znam się kompletnie na kompozycji, ale na moje ucho laika, linia melodyczna jest jednak nieco zbyt płaska i mało zróżnicowana. Wydaje mi się, że brakuje jej przestrzeni.
Tak, jak napisałem, jestem w tej dziedzinie skrajnie niekompetentny, więc nie przejmuj się zbytnio moją opinią Smile
Pozdrawiam najserdeczniej,
P.
[color=#0000FF][i]Gałąź kona najpiękniej,
Bo umiera, gdy pęknie
Pod owoców zwieszonych
Ciężarem.
Mnie zaszkodził łyk godzin,
Ale jak tu być zdrowym?
Wódki miarę czas leje za barem.[/i][/color]
Hmmm, coś w tym jest. Mam wątpliwości co do zakończeń wersów i zbytniej rytmiczności w śpiewaniu. Ale skoro to wersja podstawowa, to myślę, że coś sie tego wykluje. A jakby odrobinę tempo zwiększyć?

[Dodano 2 lutego 2009 o 19:32]
PMC napisał(a):Wydaje mi się, że brakuje jej przestrzeni.
Może to z powodu wspomnianego zbyt rytmicznego śpiewania (czy jak by to nazwać...).
"Wszyscyśmy z płócien
Rembrandta:
To tylko kwestia
Światła ; "
Odpowiedz
Myślę, że kompozycja ma zadatki na dobrą piosenkę, zwłaszcza, że tekst jest tak zwanym samograjem Smile