Obława - proszę o opinię - Wersja do druku +- Forum o Jacku Kaczmarskim (https://kaczmarski.art.pl/forum) +-- Dział: Różności (https://kaczmarski.art.pl/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Własna twórczość (https://kaczmarski.art.pl/forum/forumdisplay.php?fid=24) +---- Dział: Piosenki (https://kaczmarski.art.pl/forum/forumdisplay.php?fid=36) +---- Wątek: Obława - proszę o opinię (/showthread.php?tid=932) |
Obława - proszę o opinię - Łukasz - 04-16-2005 Witam Was! Jak widać jestem tu nowy i w dodatku jestem także początkującym muzykiem. Od jakiegoś czasu grywam z kolegą piosenki Jacka i mam do was prośbę... Niedawno nagraliśmy "Obławę" i proszę Was o jej wysłuchanie i recenzje. Link: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mastersport.com.pl/oblawa.mp3">www.mastersport.com.pl/oblawa.mp3</a><!-- w --> http://www.mastersport.com.pl/oblawa.mp3 Czekam na Wasze opinie.... - Niktważny - 04-16-2005 Bardzo fajnie! Dybnamicznie! W dawnym stylu młodego Trio PG,JK, ZŁ. Jesli można na coś zwrócić uwagę, to końcówki powinniście nieco dokładniej śpiewać. Albowiem śpiewa się "smiejĄ" a nie "śmiejOM". W kazdym razie mam wrażenie, że tam gdzieś słychać "wciąż się śmiejOM oczy". Po drugie, wokalista ma lekką wadę wymowy, co sprawia, ze wszystkie te wyrazy w których są głoski s,z,sz, ś, brzmią bardzo świszcząco. Ale nad tym chyba można by popracować. To znaczy to nie jest problem nie do wyeliminowania - Łukasz - 04-16-2005 A tu mam jeszcze jeden do oceny... Link: www.mastersport.com.pl/smiech.mp3 - Kamil - 04-16-2005 Chłopaki, bardzo dobrze wam to idzie. Dynamiczny, niemonotonny styl. Bardzo dobrze brzmi głos podwójny (jak zauważył Olaf, tasie wczesno-triowskie :-) ). Jedynie, co może razić ucho to troszkę wymuszona "melodyjność" na zwrotkach. Jednak tak trzymajcie dalej!!! Śmiech także niezgorsza brzmi. Uczcie się, grajcie, bo wiem to po sobie. Im więcej gram i śpiewam, tym lepiej to wychodzi, jednak pracy włożyć trzeba tyle, że szok. Ja tak bym już chciał grać wszystko,